maanantai 22. tammikuuta 2018

Ida's Daydream 1v. !!!

Kuva

Heippa!

Tänään on tasan vuosi siitä, kun kirjoitin ensimmäisen postaukseni tähän blogiin!
Tuon ensimmäisen postaukseni löydät täältä!

Kylläpä aika kuluu nopeasti!

Miltä bloggaaminen nyt ensimmäisen vuoden aikana on sitten tuntunut?

Hääbloggaaminen on ollut todella hauskaa, ja sen myötä olen saanut tutustua uusiin mielenkiintoisiin ihmisiin ja osallistua useammille häämessuille VIP-vieraana. Olen löytänyt muiden tulevien morsianten blogeja, saanut vertaistukea ja vinkkejä ja olemme suunnitelleet yhdessä mm. hääkutsujen sanamuotoja, kattauksia ja hääpäivän aikatauluja!

Muutenkin hääbloggauksen myötä olen saanut varastettua aina silloin tällöin pienen hetken "omaa aikaa", jolloin olen voinut unohtaa hetkeksi kiireen ja keskittyä kaikkeen ihanaan häihin liittyvään ja ennen kaikkea -unelmoimiseen!

Olenkin sanonut tutuilleni, että kehitin meidän tulevista häistämme itselleni todellisen harrastuksen. Koska hääpäivä hujahtaa lopulta kuitenkin ohi hetkessä, olen mielikuvissani juhlinut häitämme nyt jo ainakin vuoden! Hääblogin myötä myös hääjuhlan jälkeen ajatukset pyörivät häiden ympärillä vielä pitkään, kun pääsen kertomaan teille yksityiskohtaisesti siitä, millaiset meidän unelmiemme häistä sitten lopulta tulikaan!

Kiitos kaikille lukijoille, joita onkin ihan viime aikoina tullut lisää!

Messupalloja katossamme :)



TERVETULOA MUKAAN <3



Synttäriterkuin,

Ida

6 kommenttia:

Kuulen mielelläni kommenttisi!