keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Kaasokysely, osa 2

Heippa!

Saanen esitellä seuraavan kaasoni, Ida-Marian! :)



1. Kuka olet? Myös Ida.

2. Kuvaile itseäsi 3 sanalla: Luotettava, huumorintajuinen ja tarkka.

3. Mitä ajattelit ensimmäisenä, kun sinua pyydettiin kaasoksi? Kun sain kaasopaketin postissa, mulla ei ollut siinä vaiheessa mitään hajua, mikä se on! Ihmettelin, miksi Idan Facebook-sivullaan mystisesti esittelemä paketti on meidän eteisen lattialla. Avasin paketin ja en siinäkään vaiheessa vielä tajunnut. Sitten poikaystävä hihkaisi: ”Se pyytää sua kaasoksi!” Olin yllättynyt, liikuttunut ja niin innoissani! 

4. Paras ominaisuuteni kaasona? Ekan kerran innostuneisuus ja kaikki tarkkuutta vaativat jutut.

5. Haasteellisin ominaisuuteni kaasona? Meillä on aika erilainen maku monissa asioissa Idan kanssa, joten en välttämättä osaa antaa (käyttökelpoisia) vinkkejä kaikissa mielipideasioissa. Tai sitten voidaan hyödyntää nuoruusvuosina hyvin toiminutta tapaa. ”Voisitko kuvitella käyttäväs tätä vaatetta?” ”En tosiaan!” ”Mä ostan tän!” 😀

6. Kuinka tapasit morsiamen? Vitosluokalla, kun Ida muutti Tampereelle ja tuli samalle luokalle mun kanssa.

7. Ensimmäinen ajatuksesi hänestä? Ihan ensimmäistä ajatusta en kyllä muista, mutta todennäköisesti jotakin positiivista, koska jo aika pian vietettiin paljon aikaa yhdessä. Pari vuotta myöhemmin yläasteelle ilmoittautuessa kirjoitettiin luokkatoivelappuun, ettei tulla yläasteelle, jos ei päästä samalle luokalle. Toimi!

8. Kuinka tapasit sulhasen? Meidän luona, kun Ida ja Simo tuli mun synttäreille yhdessä.

9. Ensimmäinen ajatuksesi hänestä? Olin kuullut etukäteen, että Simo on tosi huomaavainen. Ja sen kyllä huomasi todeksi illan aikana 🙂

10. Kuvaile tulevaa hääparia kolmella sanalla: Sporttinen, päättäväinen ja näyttävä.

11. Polttareissa lupaan: Tulla tanssibaariin, joita yleensä välttelen 😉

12. Miten repäisen häissä? Tätä pitää vielä miettiä!

13. Pahin pelkoni häiden suhteen: Ei ainakaan tässä vaiheessa pelota mikään. 

14. Häämottoni: Love love love!

15. Avioliittoneuvo: Puhukaa kaikesta ja naurakaa paljon.


Kiitos, Ida-Maria!
(mä sanon Ida-Mariaa Ida-Mariaksi, vaikka lähes kaikki muut sanoo Idaksi, koska mulle tulee jakomielinen olo sanoa ihan omalla nimelläni!) 
Ainakaan vielä I-M ei oo käskenyt mua lopettamaan sitä :D

Ja mä niin muistan ne lukuisat shoppailukerrat, kun käytettiin tota käänteismakutuomarointia :'D Hyväksi havaittu, joten täytynee soveltaa myös hääpukuostoksilla!
Ja muistan kans yläasteella, kun tehtiin lähes kaikki parityöt yms. yhdessä, vedettiin vaan työn alle nimmari: "IDAT".


Terkuin,

Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuulen mielelläni kommenttisi!