torstai 15. maaliskuuta 2018

He said, she said

Kumpi iski ensin silmänsä toiseen?
Moi!

Sain hauskan postausidean Enää ei voi vaihtaa -blogin Sandelta. Päätettiin hieman soveltaa sitä ja toteuttaa se siten, että kumpikaan ei tiedä etukäteen toisen vastauksia!

1. Kumpi iski ensin silmänsä toiseen?
I: Simo! Todisteena tästä on se, että kun huomasin hänet ensimmäisen kerran, hän katsoi minuun jo valmiiksi!
S: Minä.

2. Kumpi pyysi ensimmäisille treffeille?
I: Hmm... Simo. Olin lähdössä pitkäksi aikaa ulkomaille ja meillä oli ensitapaamisen jälkeen vain yksi päivä aikaa, joten ei ollut aikaa hukattavaksi!
S: Ida taisi pyytää lenkkeilemään.

3. Kumpi aloitti ensisuudelman?
I: Minä!
S: Ida hyppäsi päälle kun yleinen syyttäjä. ----Apua xD

4. Kumpi tapasi toisen vanhemmat ensin?
I: Simo! Olimme ilmoittautuneet puolimaratonille muutaman viikon päähän, ja S tuli hakemaan minua vanhempieni kotoa harjoituslenkille. Siinä samalla hän tapasi perheeni.
S: Mulla ei oo mitään muistikuvaa, mutta olisinkohan mä tavannut Idan vanhemmat ensin.

5. Kumpi mököttää helpommin?
I: ...minä... :D Suutun helposti, mutta lepyn myös todella nopeasti!
S: Ida mököttää helpommin, mutta minä mökötän pidempään.

6. Kumpi on romanttisempi?
I: Simo! Ja kaikki parhaat treffit on ollut Simon suunnittelemia!
S: Minä. Ihan niinkun sata-nolla. Idassa ei oo mitään romanttista! -----xDD

7. Kumpi on parempi kuski?
I: Simo on ainakin kokeneempi, mutta sanoisin tähän väliin, että olen myös itse nykyään aika hyvä! (Kunhan ei tarvi taskuparkkeerata...)
S: Tästä nyt ei varmaan tarvi keskustella... :D

8. Kumpi on sotkuisempi?
I: Minä jätän tavaroita kaikkialle, mutta olen tarkka puhtauden suhteen. Simo vie aina kaikki tavarat paikoilleen, mutta ei ole niin tarkka sen siivouksen suhteen.
S: (Nauraa) Tääkin on varmaan sellainen, mistä ei tarvi keskustella paljoakaan!

9. Kumpi on parempi kokki?
I: No ihan varmasti Simo. Osaan kyllä kokata itsekin, mutta Simo mm. keksii reseptejä päästään ja ne on ihan huikeita.
S: Minä. Se on varmaan tullut aika selväksi jo täällä blogissakin.

10. Kumpi on parempi tanssimaan?
I: Simo on harrastanut kilpatanssia, joten paritansseissa vie kyllä voiton. Mutta muuten kyllä minä!
S: Ketkutustansseja Ida ja paritansseja minä.



11. Kumpi on kärsivällisempi?
I: Tässä vaiheessa alan katua, että aloin tehdä tätä kyselyä. Simo.
S: Suurimmassa osassa asioista minä.

12. Kumpi herää aamulla ensimmäisenä?
I: Jos kuvitellaan sellainen utopistinen tilanne, että saisi nukkua miten pitkään tahansa, niin minä!
S: Jos mahdollista, niin en heräisi vielä aamulla ollenkaan :D

13. Kumpi on aamulla kärttyisempi?
I: Hmm... Simo ei ole välttämättä kärttyinen, mutta aivan kujalla ainakin ensimmäiset 10 min. Hyvä kun pystyy puhumaan aamujumiltaan.
S: Minä liittyen siihen aikaisempaan kysymykseen.

14. Kumpi on rehellisempi?
I: Tähän en kyllä osaa vastata!
S: Me ollaan molemmat aika rehellisiä. Minä varmaan?

15. Kumpi tuhlaa enemmän rahaa?
I: Minä ostan useammin kaikkea, mutta Simo ostaa kerralla kalliimpia asioita.
S: Pakko varmaan tunnustaa, että minä sitä enemmän tuhlaan!

16. Kumpi treenaa enemmän?
I: Molemmat treenaa nykyään aina kun mahdollista!
S: Minä!

17. Kumpi on mukavuudenhaluisempi?
I: Simo. Se on aina loikoilemassa jossain ja napostelemassa jotakin :D
S: (Nauraa katketakseen ((sohvalta!!)))

18. Kumpi pyytää ensin anteeksi?
I: Varmaankin Simo. Olen vähän huono tässä vielä!
S: Menee varmaan suunnilleen 50:50 nykyään...

19. Kumpi omistaa enemmän kenkiä?
I: Varmaankin Simo! Tennareita on kaikissa sateenkaaren väreissä!
S: Sattaa olla, että minä omistan. Koska Idan kengät on aina lainassa joltakin siskoltaan.

20. Kumpi kertoisi helpommin valkoisen valheen?
I: Varmaan Simo, mutta se on oikeasti _maailman_ huonoin valehtelemaan! Näen sen ihan sekunnin sadasosassa, jos yrittää huijata!
S: Tää on tosi vaikea. Ei meillä oo kummallakaan tapana... Tai no ehkä Ida!

Tämän kirjoittaminen oli hauskaa ja oli hauskaa lukea myös muiden blogeista vastaavia! :)

Terkuin,

Ida


5 kommenttia:

  1. Kivoja kysymyksiä olet keksinyt! :D Tällaiset on hauskoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä hauskoja! Varsinkin on molemmat pitää itsestään selvänä jotakin asiaa ja toinen muistelee ihan erilailla :D

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Tämä oli tosi hauska ja suloinen! <3
    Hihittelin tuolle "Idassa ei ole mitään romanttista" xD ...eihän tarvitsekaan olla, jos toinen kerran hoitaa sen romantiikan. :)

    Itsekin tein tällaisen Sanden inspiroimana, mutta en jotenkin sitten viitsinyt julkaista sitä, nolotti parit Juhan vastaukset :D Mutta ehkä voisi uskaltautua, pitäisi vaan keksiä lisää kysymyksiä.
    (kommentti katkesi kesken niin poistin ekan!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Minä kun ulkoistan mielelläni kaiken niin näköjään tuon romantiikankin :D

      Poista

Kuulen mielelläni kommenttisi!